مشاوره فروش اینترنتی محصولات

مشاورین متخصص  شرکت سایتمونه، آماده ارائه مشاوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی، به صورت رایگان به شما عزیزان هستند زیرا مشورت کردن در هر زمینه ای، یکی از دلایل مهم برای پیشرفت انسان است. کسب و کار شما نیز بدون کمک و مشاوره گرفتن از افراد متخصص، ممکن است نتیجه مطلوب را ندهد.

 
مشاوره فروش اینترنتی محصولات

منظور از مشاوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی چیست؟

از اصلی ترین دغدغه های افرادی که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کدام فروشگاه برای آنها مناسب است؟
  • فروشگاه اینترنتی من باید چه امکاناتی داشته باشد؟
  • چطور یک نام دامنه مناسب انتخاب کنم؟
  • هاست خوب باید چه ویژگی داشته باشد؟
  • چطور محصولاتم را در سایت قرار دهم؟
  • از چه طریقی بازدید سایت را افزایش دهم؟
  • و…

پاسخ درست و کامل این سوالات را تنها افرادی می دانند که سال ها در این حوزه تجربه داشته و با مشتریان مختلفی در حوزه های متفاوت کار کرده اند. مشاوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی در واقع به شما کمک می کند تا بتوانید به این سوال ها پاسخ داده و متناسب با سرمایه و نیاز خود، یک فروشگاه اینترنتی بی نظیر آماده کنید.

مشاوره فروشگاه اینترنتی در شرکت سایتمونه نیز به همین هدف به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد؛ مشاورین ما به شما کمک می کنند تا بتوانید از میان پکیج های موجود، بهترین آنها را انتخاب کنید. علاوه بر این به سوالات و ابهاماتی که ممکن است برایتان پیش آمده باشد نیز پاسخ خواهند داد.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره فروشگاه اینترنتی با ما تماس گرفته و یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

2

محصولات فروشگاه شما بر چه اساس انتخاب شده اند؟

در راه اندازی آنلاین شاپ اولین چیزی که باید مورد بررسی قرار گیرد، انتخاب محصول برای فروش است. به منظور انتخاب محصول مناسب برای فروشگاه اینترنتی باید به 3 اصل مهم که در ادامه می گوییم، توجه داشته باشید.

1- میزان تقاضای بازار

اولین و مهم ترین نکته برای فروش محصولات به صورت اینترنتی، بررسی میزان تقاضای بازار برای محصولات است. در واقع شما باید به کمک ابزارهایی مانند گوگل ترند، میزان سرچ یک محصول در گوگل و … متوجه شوید که برای چه محصولاتی مشتری بیشتری وجود دارد. شاید برایتان سوال شود بررسی تقاضای بازار به چه دلیل مورد اهمیت است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم فروش هر محصولی در اینترنت مناسب نیست و ممکن است مشتری نداشته باشید. با این کار سرمایه و وقت خود را هدر نداده اید. شما می توانید مقاله “پرفروش ترین انلاین شاپ ها” را نیز مطالعه کنید و محصولات پرفروش اینترنتی را بشناسید.  

2- فضای رقابتی

در مرحله بعدی باید فضای رقابتی کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید  را بررسی نمایید. درواقع باید تمامی رقبای خود را از لحاظ استراتژی هایی که بکار برده اند بررسی نمایید. سپس به دنبال یک مزیت رقابتی برای بهبود کسب و کار خو باشید. به این ترتیب از رقبای خود موفق تر عمل می کنید.

3- ترندها

نکته بسیار مهم دیگری که در انتخاب محصول فروشگاه اینترنتی باید در نظر داشته باشید، ترند بودن محصول مدنظرتان است درواقع باید جدیدترین محصولات را برای فروش اینترنتی انتخاب نمایید. امروزه اکسسوری ها، لوازم تحریرهای لوکس، شیرینی هایی همچون موچی و … از ترند ترین محصولات میان مردم می باشد. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و جستجوهای گوگل به محصولات ترند و پرطرفدار دست یابید.

مشاوره فروش اینترنتی محصولات

سایر خدمات مشاوره ای شرکت سایتمونه :

مشاوره بهینه سازی و سئو

آیا در گوگل جایگاه مناسبی ندارید؟ بازدیدکنندگان سایت شما کم است؟  پاسخ شما مربوط میشود به اینکه، بصورت اصولی سایت خود را سئو نکرده اید. تیم سئو و بهینه سازی سایت در سایتمونه با ارائه مشاوره اصولی و تحلیل سایتتان، به شما کمک می کند تا نیاز و نقا ضعف سایتتان را شناسایی کرده و بهترین تکنیک ها را روی سایت اعمال کنید. 

مشاوره انتخاب هاست، دامنه و سرور

آیا هاست و دامنه در سئو سایت موثر است؟ هاست و سرور داخلی بگیرم یا خارجی؟ نام دامنه چقدر در شهرت فروشگاه من موثر است؟ از کجا نام فروشگاه اینترنتی خودم را انتخاب کنم؟

سوالاتی که به آن اشاره شد، سوالاتی است که مراجعان زیادی از ما میپرسند. تیم مشاوره ساخت فروشگاه اینترنتی شرکت سایتمونه، به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ میدهد.

مشاوره فروش اینترنتی محصولات